Stichting Voetbal Totaal heeft een partnership met de volgende partijen:

Eredivisie CV

Eredivisie staat voor topvoetbal in Nederland. In een halve eeuw is een reputatie opgebouwd van spannend, verrassend, kleurrijk en creatief voetbal. Eredivisie is wereldwijd bekend als broedplaats voor voetbaltalent, voortkomend uit onze sterke voetbalcultuur. Eredivisie is hofleverancier, direct danwel indirect, voor Oranje, onze nationale voetbaltrots.
www.eredivisie.nl/

KNVB

De KNVB of de Koninklijke Nederlandse Voetbal Bond is de Nederlandse voetbalbond. De bond werd opgericht op 8 december 1889. Sinds 1904 is de bond aangesloten bij de FIFA.
www.knvb.nl

DST

DST heeft aan een concept gewerkt waar alle elementen in zitten waar een attractie aan moet voldoen.
www.dst.nl

NOS

De NOS is een journalistieke omroeporganisatie die onderdeel uitmaakt van de publieke omroep. De NOS maakt programma's op radio, televisie, teletekst en internet.
www.nos.nl

EA Sports

Electronic Arts Inc. (EA) is wereldleider op het gebied van de ontwikkeling en publicatie van interactieve entertainmentsoftware voor geavanceerde spelsystemen.
www.electronicarts.nl/

Voetbal International (VI)

Voetbal International (VI) is een Nederlands voetbaltijdschrift dat bestaat sinds 1965. Het is daarmee Nederlands langstlopende voetbalmagazine. Naast het reguliere weekblad, dat elke woensdag verschijnt, geeft VI ook ieder jaar het Voetbaljaarboek uit. Met www.vi.nl heeft men de best bezochte voetbalsite van Nederland, met meer dan 300.000 bezoekers per dag. Op die site is VI-TV een hit.
www.vi.nl

Provincie Zeeland

Zeeland bevat alle ingrediŽnten voor een aangenaam vakantieverblijf. Zon, zee, strand, een boeiende historie en cultuur. In monumentale stadjes, pittoreske dorpjes, verrassende musea, leuke attracties, evenementen ťn ... een uitstekende plaats voor watersporters. Het weidse landschap en fraaie natuurschoon geven een weldadig gevoel van rust en ruimte. Overal ontmoeten water en land elkaar. Zeeland, een aangename provincie voor jong en oud.

De provincie Zeeland heeft in het voortraject een grote financiŽle bijdrage geleverd in het totstand komen van de
Voetbal Experience.
www.zeeland.nl